This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jakobsenpernille

Jeg skal sammen med en veninde til Vietnam til feb. og vi er har tænkt os at tage hele kysten op fra Mekong deltaet og op til Sapa. Men vi er blvet itvivl om vi skal tage en tur indover Dalat og derfra på motorcykel tur med evt. Easy Riders!! Er der nogen af jer der har erfaringer med det,?? Og hvis – har i nogle anbefalinger på mortocykelister, der er værd at bruge penge på???eller synes i, at vi ser nogenlunde det samme, når vi også har tænkt os at tage et treck oppe i Sapa området??
    Håber at høre fra nogen af jer erfarende backpackere.
    Pernille

Anonym Anonym

I må ikke snyde jer selv for Dalat – der er bare så smukt – ikke mindst turen gennem Belle-Vue-passet. Easy Riders er en oplevelse, I heller ikke må snyde jer selv for, og I kan ikke undgå at støde ind i dem. De har alle sammen bøger med anbefalinger fra andre backpackers – læs dem. Sapa er absolut også et must – og meget anderledes end Dalat. God tur.

Anonym Elin Breinholt

Hej
    I må heller ikke snyde jer selv fra Sapa og område, det er fantatisk spændende. Jeg syntes i skal vælge at tage ca. 5 dage deroppe…Husk at være der hen over weekenden, men evt. kom et par dage før. I kan tage toget fra Hanoi.

Anonym Olsen

Synes egentligt ikke om Dalat, men Easy riders er det bedste rejseoplevelse jeg har haft i mange år. Tag for alt i verden med dem

Anonym lulufreak

Dalat er en rigtig fed by! Og Sapa er fantastisk – det er noget af det smukkeste sted jeg har været i mit liv!

Mht motocykel guides anbefaler jeg på det varmeste Mr. Binh (Udtales Mr Bean). Han holder til i Dalat! Vi havde en suveræn tur med ham og hans makker!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account