This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

Mht til Khao San Road, så ja!! Hvis du skal være der i over 15 dage men under enten 30 eller 60 dage skulle der absolut ikk være noget problem… Man kan endda betale en sjat ekstra og få det lavet ekspress (1-2 dage)….

Anonym milla06

Hej

Er det nemt at få Visum til Vietnam på Kao san Rd. i Bangkok?? Hvor meget koster det, hvor lang tid tager det?

Håber på hurtigt svar, rejser imorgen 23. januar 2009:)

Hilsen fra Camilla

Anonym mbeltoft

Sakset fra Jyske rejser:

Pr. 1. maj 2005 skal danskere ikke længere have visum til Vietnam for rejser under 15 dage. Visumfritagelsen er betinget af, at dit pas er gyldigt minimum 90 dage fra indrejsedatoen, samt at du har gyldig returbillet/dokumentation for udrejse inden 15 dage fra indrejsedatoen.

Så det bør ikke være noget problem medmindre du skal være der i længere tid.

God Tur 🙂

Anonym Lycka

Jeg har lige fået mig et visum til Vietnam. Det kostede 400 kr (hvis du kun skal ind i landet en enkelt gang. Multiple visum, flere gange ind i landet koster mere) og det kostede også en del at få sendt passet frem og tilbage fra den vietnamesiske ambassade i kbh, da det er en god idé at få sendt det rekommanderet. Det kostede 2 x 80 kr ca.
    Jeg fik mit visum inden for en uge:)
    Du behøver visum hvis du skal være over 15 dage i landet.

Venlig hilsen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account