This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daserluna

Hej Alle,

Min kæreste og jeg rejser en måned til vietnem marts-april-2006.
    Vores plan er:Ankomst i Ho Chi Minh City, rejse rundt i syd i de første 1 1/2 uge, hvor vi har tænkt på følgende:
    Mui Ne
    Mehong-Deltaet
    Chau Doc

Plan i nord:
    Halong bay
    Hue´
    Hoi An

Vi flyver derfra fra Hanoi og flyver via Hong Kong hjem, hvor vi vil opholde os 3.dage

Vores spørgsmål går så på:
    Er der nogle af disse steder, som efter jeres mening ikke er et besøg værd og er der andre steder vi absolut må besøge?

Forslag til hvad der er værd at se i Hong Kong, når man er der i så få dage.

Se frem til at hører fra nogle af jer.
    På forhånd tak.

Luna

Anonym Anonym

Synes ikke I skal undgå Dalat og Sapa. Begge dele er oppe i bjergene. Dalat i det sydlige og Sapa i det nordlige.

Sapa er risterasser, trekking, minoritets landsbyer, vandflad og super flot natur. Der findes også andre mindre turistede landsbyer i bjergene i nord, man kan besøge som alternativ til Sapa. Tilbyder samme ting, måske bare lidt færre turister.

Dalat er flot og grønt, vandfald motorcykeltur i bjergene (Easy riders), steder hvor de dyrker kaffe, svampe, jordbær, gulerødder, blomster, ja nærmest alt du kan spise. Der er også små hyggelige landsbyer i området, hvor de dyrker silkelarver, fletter kurve og en masse andet.

Anonym Daserluna

Super lyder fantastisk, tak for hjælpen.

Anonym Anonym

Min veninde og jeg er lige kommet hjem fra vietnam og umiddelbart ser jeres plan rigtig god ud. Hvis i skulle få lyst til et par dage med mange backpackere, sol og fest, så ville jeg stoppe i nha trang, og ellers ville jeg sætte god tid af til hoi an, som var vores favorit i vietnam. Meget romantisk by, med franske bygninger, gode restauranter og mange mange skræddere, samt en rigtig smuk strand.
    Håber i ku bruge mine råd

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account