This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
27. maj 2006 kl. 5:07 #3504718
Daserluna
Hej Alle,
Min kæreste og jeg rejser en måned til vietnem marts-april-2006.
Vores plan er:Ankomst i Ho Chi Minh City, rejse rundt i syd i de første 1 1/2 uge, hvor vi har tænkt på følgende:
Mui Ne
Mehong-Deltaet
Chau DocPlan i nord:
Halong bay
Hue´
Hoi AnVi flyver derfra fra Hanoi og flyver via Hong Kong hjem, hvor vi vil opholde os 3.dage
Vores spørgsmål går så på:
Er der nogle af disse steder, som efter jeres mening ikke er et besøg værd og er der andre steder vi absolut må besøge?Forslag til hvad der er værd at se i Hong Kong, når man er der i så få dage.
Se frem til at hører fra nogle af jer.
På forhånd tak.Luna
28. maj 2006 kl. 3:34 #3504743Anonym
Synes ikke I skal undgå Dalat og Sapa. Begge dele er oppe i bjergene. Dalat i det sydlige og Sapa i det nordlige.
Sapa er risterasser, trekking, minoritets landsbyer, vandflad og super flot natur. Der findes også andre mindre turistede landsbyer i bjergene i nord, man kan besøge som alternativ til Sapa. Tilbyder samme ting, måske bare lidt færre turister.
Dalat er flot og grønt, vandfald motorcykeltur i bjergene (Easy riders), steder hvor de dyrker kaffe, svampe, jordbær, gulerødder, blomster, ja nærmest alt du kan spise. Der er også små hyggelige landsbyer i området, hvor de dyrker silkelarver, fletter kurve og en masse andet.
28. maj 2006 kl. 6:56 #3504748Daserluna
Super lyder fantastisk, tak for hjælpen.
29. maj 2006 kl. 7:19 #3504801Anonym
Min veninde og jeg er lige kommet hjem fra vietnam og umiddelbart ser jeres plan rigtig god ud. Hvis i skulle få lyst til et par dage med mange backpackere, sol og fest, så ville jeg stoppe i nha trang, og ellers ville jeg sætte god tid af til hoi an, som var vores favorit i vietnam. Meget romantisk by, med franske bygninger, gode restauranter og mange mange skræddere, samt en rigtig smuk strand.
Håber i ku bruge mine råd -
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.