This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MSJ

Hej,
    Vi er to som havde tænkt os at tage et 2-2,5 uger uger i Vietnam i juli/august.
    Hvilken del af Vietnam er bedst på dette årstid?? (juli/august)

Har en ide om at nord er bedst. Men er der nogle gode strande i nord eller ligger de alle i midt og syd vietnam?

Vi er ikke så interesseret i kultur, men mere adventure, strand og sjov. Nogen forslag hvor.

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Adventure = lej en motorcykel og tur rundt i bjergene i det nordlige vietnam. Det er en fantastisk oplevelse. Kør lidt udenfor turiststrømmen og i vil møde de smilende vietnamesere med de klassiske hatte mens de står i rismarkerne. Kan varmt anbefales.

Strand, sol, sand og vand = Phu Quoc
    I kan enten flyve dertil fra HCMC eller i kan tage færgen fra det sydligste Vietnam.

Desværre er de to i hver sin ende af landet og det kan være svært at nå begge dele på 2½ uge. Jeg brugte alene 14 dage på at ture rundt på en lille 100cc i det nordlige vietnam.

God fornøjelse med hvad end i finder ud af 😀

Anonym Anonym

Vietnam er endnu ikke stedet for fullmoonpartys mm. Aktivitetsniveauet er ikke så højt.

Hvad årstiden angår så er juli og august OK. Der kan komme lidt vand en gang imellem, men det kan der i hele Asien i den periode.

De fleste strande ligger sydpå. Der er Whale Island med dykning mm. Og så er der en anden, jeg ikke kan huske navnet på. (men man kan flyve fra HCMC)

Hvis I er til adventure i naturen vil jeg i stedet anbefale Sabah eller Sarawak (malaysisk Borneo).
    Er I til druk og strand, så er Thailand stadig stedet (eller Caribien).

God fornøjelse med planlægningen.
    Raslyng

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account