This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg leder efter en rejsebuddy som også gerne vil opleve Asien ligesom jeg vil! Kultur, natur, lokal mad, udflugter, adventure og jeg kunne blive ved..

Min første prioritet er Vietnam – Er åben for nogle af de nævnte lande ovenfor – og også for dine ideer 🙂

Om du er mand eller kvinde har ikke den store betydning, så længe du er frisk og er ca. på alder med mig!

Jeg regner med at rejse i ca. 2 måneder med afrejse i enten januar eller februar.

Efter min tur rundt i Asien fortsætter jeg til Sydamerika, hvor jeg blandt andet skal lave frivilligt arbejde.

Anonym Ida

Hov – Det der er mit oplæg – ved ikke hvordan det er kommet under din bruger? Jeg har lige siddet og skrevet det, og så ser jeg at det nu hører til din profil – du må gerne slette det der fra 🙂
    MVH IDA
    Brugernavn: Ida-travell

Anonym Ehm91

Hej (:
    Jeg rejser til Vietnam januar 2012. Min plan er at blive ca. en måned i Nha Trang, hvor jeg har nogle vietnamesiske venner. Derefter rejser jeg nord på til bl.a. Hoi An, Hue, Hanoi, Sa Pa og Ha long Bay. Efter Vietnam tager jeg videre til et andet land i Asien. Intet ligger fast endnu.
    Men det kunne da være sjovt at have en jævnaldrende rejsebuddy noget af vejen. Men som sagt ligger intet fast endnu. Jeg tilføjer dig i hvert fald som ven herinde og så kan vi jo se om vores veje evt. kommer til at krydse hinanden på et tidspunkt. ^^

//Emilie

//Emilie

Anonym Ehm91

Ej okay, jeg er en kegle til at skrive beskeder på den her hjemmeside, men budskabet kom da med i hvert fald.

Anonym Caroline_suhr

Hej Ida.

det lyder som nogle rigtig spændende planer du har..:)

jeg rejser d 4 januar fra KBH til Bangkok og har derefter ikke nogen faste planer for 2 måneder før jeg rejser videre mod Australien.

men jeg tænker at på de to måneder jeg har i Asien at jeg gerne vil rejse fx til Vietnam og videre mod indonesien. jeg vil gerne rejse som “ægte” backpacker, bo på hostels opleve kulturene og alle de eventyrlige oplevelser der dukker op undervejs. jeg vil gerne have friheden til at være impulsiv og have muligheden for at tage tingene som de kommer og bare have det sjovt og møde nye eventyrlystige mennesker..:)

jeg ville synes at det var total fedt at have nogen at rejse ud med fra DK og så kunne man jo se hvor lang tid hinandens planer går samme vej ..:)

Anonym Ida-travell

Hej Emilie og Caroline!

Det lyder vild godt med jeres rejsideer! 😀

Skriver faktisk allerede lidt frem og tilbage med en dansk pige som også opholder sig i Asien i den periode – men til februar, da hun er i Kina ind til da.
    Så ikke jeres kommentarer til at starte med, for som i kan se, kom det af en eller anden grund til at stå i en andens navn ( quest)

Jeg har ikke bestemt mig for noget endnu. Men umidelbart kunne jeg godt satse på at pengene bliver tjent ind og derfor overvejer jeg også at tage afsted i Januar, og få rejst mest mulig. Også nu hvor der er så mange der overvejer at rejse fra jannuar 🙂

Uanset om vi rejser ud sammen, så ved vi da at vi alle tre sandsynligvis opholder os i Asien Jan/Feb, (Vietnam) og det kan da være man kunne mødes der nede. Kunen være lidt sjovt! Vi kan alle tage ud med dine venner 😉 Jeg skriver lige en mail til jer!

Tak for svarene – vi snakkes !
    / Ida

Anonym Ehm91

Og når I kommer til Vietnam, så kommer I sikkert forbi Nha Trang på et tidspunkt. Og der skal I sørge for at komme på en Easy Rider tur. Det er en tur op igennem højlandet bag på en motorcykel. Det er en virkelig sjov og flot tur.

Tror jeg gav ca. 1100 for 3 dage og det var inklusiv hotel, elefantridetur, motorcykel + vietnameser der kan køre den og som samtidig fungerer som engelsktalende guide. De stopper hele tiden, så man kan stå af motorcyklen og nyde udsigten. Det kan virkelig anbefales. En sjov og anderledes måde at opleve den del af landet på (:

Anonym Caroline_suhr

ejj det lyder enormt fedt… tak for tippet..:D

Anonym Marie22

Hej alle !

Jeg har skrevet med dig Caroline –
    Jeg planlægger at tage til Laos Cambodia og Vietnam i feb. (er i Chiang Mai, Thailand for at arbejde frivilligt i januar måneder).
    Easy Rider står helt klart også på ønskelisten (en veninde som har boet i Vietnam foreslå det også).
    Hvis nogle af jeres planer passer mere eller mindre med mine så skriv endelig – også selvom det kun er for at tage en motorcykeltur eller rejse over en grænse (det er det jeg har det mest svært/uklart med).
    Mange kh
    Marie

Anonym Ehm91

Husk Tet (nytår)! Det ligger ret tidligt næste år. Sådan omkring d. 23 januar så vidt jeg husker. Det er den vigtigste årlige festival i Vietnam og hele landet går mere eller mindre i stå i den periode, fordi folk rejser hjem til deres familier. Så man skal ikke regne med at tingene fungerer som de plejer. Det kan fx være sværere at finde transportmuligheder, hæveautomaterne er tomme og der er ikke ret meget personale tilbage på hotellerne… Bare så I lige er klar over det (:
    Men det er en fed oplevelse! Jeg skal selv fejre nytår i Nha Trang. Det bliver fedt! 😀

Og ja.. hvis I kommer forbi Nha Trang, så må I endelig skrive hvis I vil. Jeg er der fra midten af januar og en måned frem (: Og jeg ved hvor man kan få arrangeret Easy Rider tur. ^^
    God tur!

Anonym Ida

hey piger 🙂
    Lyder vild med det “Easy riding” i snakker op, det kan da godt være jeg, eller vi, falder over det.. det må vi lige se på når vi når så langt!
    Lige nu er jeg ved at aftale en lille rejse med Caroline, det kan jo være vi støder på jer midt i højlandet 🙂
    Men ja, vi er afsted i Januar, så bliver nok lidt svært.
    I februar lander vi i Indonesien.
    Hilsner
    Ida

Anonym Signe hansen

Hej piger.

Jeg kan varmt anbefale Vietnam, hvor jeg selv tilbragte 3 mdr. for nogle år tilbage.

Selv er jeg netop blevet uddannet sygeplejerske, og drømmer mig væk til lidt andre varme himmelstrøj. Jeg har planer om, at rejse til Indonesien herunder sumetra, Kava, Bali, Kombok, Borneo med afrejse omkring midten af februar. Hvis I har tilsvarende planer kunne det være super fedt med en rejsemakker noget af tiden?!

Venligst, Signe

Anonym Caroline suhr

hej Signe.

Vietnam er bestemt super dejligt… men jeg glaeder mig nu til snart at komme videre da jeg er i Hanoi lige nu og her er koldt..! 🙂

d 3 februar rejser jeg fra Da Nang til Kula Lumpur og har saa planer om at tage videre til indonesien – skal i hvert fald ende paa Bali efter en maaned da jeg skal flyve derfra.. jeg regner med at jeg vil ud til Gilli island og snorkle og dykke. det kunne da vaere rigtig hyggeligt hvis du var paa samme kanter mens jeg er der.. 🙂

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account