This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Espe

Jeg rejser til de nævnte lande i starten af januar og da jeg er interesseret i yoga, meditation mm. ville jeg høre om der var nogen der ude der kender til nogen steder med dette.
    Har samtidigt tænkt på at bo i klostrer… men de fleste jeg har fundet er med munke- og ikke så interesseret i at have kvinder boende. så hvis nogen har nogle tips…

Anonym Anonym

Hey…

Specielt i Thailand er der et utal af tilbud omkring meditation – jogacentrer osv. Der er annoncer på alle hostels og i det hele taget alle steder omkring backpakerne. Men de tager sig også betalt for det, så man skal være god til at bedømme, hvad der er reelt og hvad der bare er fup.

Jeg ved at der er et stort meditationscenter, som laver forskellige kurser på Koh pangnang oppe i det nordlige og mere forladte af øen. Derfra hørte jeg kun positive ting.

Anonym rmk

Har osse hørt mange positive ting om den slags på koh pangnang…skulle være rigtig fedt. Jeg har ikke selv været der men en veninden som jeg stødte på i Thailand sidste år fortalte meget begejstret om det.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account