This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym routhe

Hej derude
    Jeg står og skal til Vietnam og Australien om en uges tid – jeg har ikke særlig meget kendskab til Vietnam og kun lidt kendskab til Australien. Derfor vil jeg høre om nogle af jer, kunne give lidt inspiration til hvad der er must at se.
    – Jeg har at gøre med 33 uger i Vietnam (lander i syd og lætter fra nord)
    – I Australien, lander i Sydney og har 3 nætter der – før jeg flyver op til Cairns og derfra har jeg 4-5 uger til at komme til Sydney igen (herfra flyver jeg hjem igen).

Det er første gang jeg er ude på egne ben, og har derfor brug for en del tips, da min mor ikke er med for at holde styr på mig mere :).
    Håber i vil komme med nogle gode forslag/tips :).

Anonym Christina

Hej..
    Jamen i sydney vil jeg helt klart anbefale opera huset, botanisk have, Darling harbour og måske ud lille smut syd på til cronulla eller nord på til Manly. (du kan tag toget direkte derud) Smukke strande og mange hyggelige cafeer…
    Der er så meget at se i Sydney … Det kommer helt an på hvad du er interesseret i.
    Jeg syntes hvis du har penge til det, så find nogle du kan rejse rundt med så du kan komme lidt nord på og ned igen med bil langs østkysten .. DER ER SÅ MEGET AT SE…!!!:)
    Men gå ind på Gumtree.com.au og søg under Travelpartners.. der er tonsvis af mennesker der søger rejsepartner..
    Har du søgt visum til australien?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account