This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym both

Min kone, vores to børn på fem og ni og jeg skal til Vietnam i efteråret 2005.

Vi har før røvet at snorkle direkte fra stranden i Indonesien (Gili Air) og Malaysia (Perhentian Islands) og vil gerne finde steder i Vietnam, hvor det er muligt at gå direkte fra stranden og ud i vandet – måske 10-100 m ud -og finde god snorkling der.
    Det er især pga. børnene at vi søger strandnær snorkling.
    Er der nogen der kende sådanne steder i Vietnam, så vil vi blive meget glade for et vink.

Anonym Andreas

I vil helt sikkert blive skuffet hvis i har snorklet i Indonesien og Malysia.

Vietnam ligger noget mere nordligt og selvom vandet er varmt er det slet ikke det samme. mht sigtbarhed og dyreliv.

Det er min erfaring, fra nah trang, hoi an og da nang at der ikke er koral rev ud fra stranden og at vandet som regel ikke klart tæt ved kysten.

Om man kan snorkel i den sydlige del og ud for øe osv. skal jeg ikke kunne sige.

Andreas

Jeg har snorklet ved Nah trang på en bådtur og det er intet i forhold til Indo/malaysia.

Anonym Andreas

I vil helt sikkert blive skuffet hvis i har snorklet i Indonesien og Malysia.

Vietnam ligger noget mere nordligt og selvom vandet er varmt er det slet ikke det samme. mht sigtbarhed og dyreliv.

Det er min erfaring, fra nah trang, hoi an og da nang at der ikke er koral rev ud fra stranden og at vandet som regel ikke klart tæt ved kysten.

Om man kan snorkel i den sydlige del og ud for øe osv. skal jeg ikke kunne sige.

Andreas

Jeg har snorklet ved Nah trang på en bådtur og det er intet i forhold til Indo/malaysia.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account