This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tonny

Hej

Min kæreste og jeg er i Vietnam og skal snart til at rejse fra Hanoi til Ho Chi Minh. Vi påtænker os at benytte open bus men vi er meget forvirret over hvor man køber sådan en billet, om man kan købe til hele turen med alle stops inkl. Og hele princippet i det hele taget? Er der nogle der har nogle gode erfaringer med den slags?

På forhånd tak! ?

Tonny og Cathy

Anonym Tine

Jeg har stort set lige rejst i Vietnam. I kan købe open bus billetter på de fleste hostels og hos de fleste turbureauer. I kan få lige præcis de stop I vil have, men den bliver selvfølgelig dyrere jo flere stop I vil have. Jeg købte ikke selv sådan en billet, men man skal vist bare ringe til busselskabet en dag i forvejen når I skal videre. Nogen gange kunne det vist godt betale sig. Fx fik jeg tilbudt en billet fra Hue til Phong Nha NP samt Tam Coc og Hanni, som viste sig at være billigere end hvis jeg selv havde booket de enkelte strækninger, men jeg var ikke helt klar over om jeg ville nå Tam Coc. Jeg havde dog en veninde, som bookede hele hendes billet fra Hoi An til Hanoi og hun endte med at betale 40% mere end hvad jeg havde gjort, så undersøg priserne online før I booker en samlet billet er mit råd 🙂

God tur
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account