This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej med jer ;-))

Vi skal på en 3 må rejse til Asien,med avrejse fra kastrup mit Jannuar 2009, som består af
    1) Vietnam 2) Filippinerne”Bohol, dykning”
    3) New Zeland”Autocamper” 4) Australien “Bus og Fly”
    5) Singapore “3 dage” 6) På en Ø ca. 45/60 min sejllas fra Singapore, som vist nok høre til Indonesien, kan ikke lige huske hvad den heder(men det opdager jeg jo nok)

Men sprøgsmålet er om der er nogle her inde der har rejst med Vietname Reilways fra Hanoi med div stop under vejs til Saigon? Gode forslag, ider, priser mm. er meget velkommen. Vi har 12 dage

Ps hvis der er forslag til de ander steder, så er de også meget velkommen :-))

Hilsen Jesper & Ann

Anonym Anne-Louise

Nu er det godt nok 8 år siden at jeg var på rygsækrejse i Vietnam.
    Jeg kan huske at jeg købte en busbillet i Hanoi som talte 5 valgfrie stop ned til Saigon. Og jeg betalte US$23 for den billet. Vildt billigt når man tænke på hvor mange km. man skulle kører.
    Og en udemærket komfortabel bus med aircon.
    Dog dårlig veje (ved ikke om de er blevet bedre siden)
    Vi blev nødsaget til at tage toget (det selskab du omtaler) fra DaNang til Saigon, pga af voldsomme oversvømmelser. Og jeg mener bestemt ikke at vi gav særlig meget for det. Omkring US$20 for en kupe med soveplads.

Glæd jer til at komme til Vietnam. Smukt land, med rigtig rigtig meget historie.

Gå ikke glip af kongebyen Hue, Halongbugten, stammebesøg i nordvietnam, museet for krigsforbrydelser i Saigon, genforeningpaladset i Saigon samt meget meget mere.

Hvis i skal have syet noget billigt tøj så få det gjort i Hoian.
    Rigtig god tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account