This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Halløj, jeg er i øjeblikket i Ho chi minh, vietnam, hvor jeg arbejder på et hospital. Tænker på at skulle se noget mere af vietnam end bylivet her;-), og derfor vil jeg høre om der er nogen som kender noget til Nha Trang, er det værd at stoppe der på vej til Hanoi? Og er der måske nogen der kender et godt sted at overnatte der, hvor man nemt møder nogle andre og tæt på nogle gode billige steder at gå ud?? 🙂

Anonym maria

Det er godt nok 3 år siden jeg var afsted, men tror ikke det er så meget anderledes nu. Nah Trang er en total party by! Der er mange forskellige barer, men prøv Sailing Club der ligger ved vandet og derefter en tur på Why not bar.. (hvis de stadig findes)
    Vi boede på Hoang Tranh Hotel som var super godt, billigt og ligger lige i centrum, men der ligger også mange andre hoteller og gæsthuse der omkring! Byen Muine er dog også værd et besøg i et par overnatninger, der kan man besøge de berømte “Sand dunes” hvor mna evt kan kælke i sandet. Ellers en stille og rolig by.

Anonym Anonym

Hvis du mangler steder at stoppe på vej til Hanoi, så ville jeg hellere vælge Hoi An eller Hue. Super hyggelige steder efter min mening. Nha Trang er til tider overbefolket af lokale i weekenderne og jeg syntes også priserne og meget høje i forhold til andre steder i VIetnam.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account