This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

rejsehåndklæder (da de tørre superhurtigt og stadig kan tørre når de er våde)
    En pandelampe
    helt sikkert flystrømper!! Dem ville jeg ikke flyve uden, når man skal så langt 🙂
    hmm ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om mere, men det er også svært når man ikke ved hvad hun/du har i forvejen 🙂

Anonym Anonym

En forlængerledning kan være guld værd:-). Pak også en pose lakrids til hende – hun vil elske den på et tidspunkt:-0

Anonym (L)

antibakteriel gel – skønt hvis man ikke lige kan komme til vand og sæbe!
    En dagbog!! Selv om det nogle gange kan være træls at skrive under turen, er det altså super fedt at have når man kommer hjem. Husk at skrive små bemærkninger omkring ting som vi danskere finder mærkelige, men er helt normale i det pågældende land. Disse observationer er super sjove at læse, selv år efter rejsen, da de ofte er forbundet med et godt minde.

Anonym Lineine

tusinde tak for hjælpen! Nu ved hvad jeg skal ud og lede efter imorgen 😀

Anonym Lineine

Hej 🙂 Min veninde står go skal til syd- og mellemamerika i 6 måneder, og ejg skal købe en afskeds/fødsesldagsgave til hende. Hun ønsker sig ting til hendes rejse. Har I nogle uundværlige ting man skal have emd som kunne blive til en god gave?
    Derudover skal jeg også selv rejse til april, og kunne også godt bruge nogle gode forslag så jeg ved hvad jeg selv skal have købt 🙂
    På forhånd tak 🙂

Anonym HelleMarie

En lagenpose af silke! Jeg havde ikke kunnet undvære min da jeg rejste rundt i Asien! Man kommer til at overnatte på mange guesthouses hvor der ikk er helt rent og så er det rart lige at kunne kravle ned i sin egen lagenpose 🙂 Man kan få nogle gode billige nogle hos jysk rejsebureau!

Anonym max

Højdemåler. Måske er jeg lidt nørdet, men jeg synes det er fantastisk at følge med i højdeniveauet når man bevæger sig rundt i højlandet i sydamerika (hvis hun altså skal dertil). Og så kan den tjene som en pejling i forhold til at forudsige lidt højdesyge…

Anonym Lineine

Super god ide med lagenposen! tusinde tak for hjælpen 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account