This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym piajuhl

Jeg er en pige på 27 år der er ramt af en slem omgang rejsefeber. Jeg må/skal/VIL afsted hurtigst muligt. Jeg vil helt vildt gerne arbejde frivilligt med børn (er pædagog), dyr (min far er dyrlæge) e.l andet. Kan du mon hjælpe mig på vej. Jeg nægter at betale end masse penge for jeg ved det kan gøres billigt. Jeg har bare ikke lige selv kontakterne. Så hvis du har været et godt sted, så skriv. Jeg er lidt ligeglad hvor i verden jeg skal hen, bare ud! Jeg har ca en måned at rejse i. Har overvejet følgende og håber at nogen herinde har prøvet eller hørt om nogle af disse steder:

-www.HFTN.com
    -www.intiwarayassi.org
    -www.mynitaya.com

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, hurtigst muligt. Rejsehilsner fra Pia

Anonym piajuhl

HMM…nu er det ikke fordi at jeg vil skrie et svar til mig selv. Blot nævne at jeg ikke vil have noget imod rejsemakker….? Til ovenstående rjse.

Anonym Anonym

Tjek wwoof.org – der skulle nok være mulighed for at arbejde med dyr hvis du kigger dig lidt for, og der er masser af lande at vælge imellem.

www.indienfrivillig.dk

Hej

Jeg kan varmt anbefale at tage afsted til Indien. Jeg har selv lavet frivilligt arbejde i Sydindien, og har lavet hjemmesiden indienfrivillig.dk, som kan hjælpe dig afsted, skulle det have interesse.

Kh,

Sidsel

Anonym Mie Hansen

Hej; Jeg har været en tur i Peru de er der gode muligheder for at være frivillig med børn. I byen Cusco ligger orgaisationen der hedder Bruce Peru som er ejet af en englænder. En af de frivillige som jeg arbejdede sammen med hun tog bussen til Bolivia hvor hun var frivillig på et dyreresavat. Håber du kommer afsted!

Hilsen Mie

Anonym jane

Hej
    Jeg arbejder lige nu i Kina som engelsk lærer. der er masser af gode jobs her – dog ikke frivilligt, du får løn, rejsen betalt og lejlighed. Du kan finde alt fra børnehave til Uni. Tjeck evt http://www.eslcafe.com de har jobopslag til kina og resten af verden

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account