This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia_V

Hejsa,

Jeg har planer om at tage afsted til Filippinerne i februar 2011, hvorefter jeg vil rejse rundt i sydøstasien for at dykke, trekke og udfordre mig selv med en masse andet. Jeg søger en kvindelig rejsekammerat der er med på at tage det hele hele som det kommer. De eneste fastlagte destinationer er Filippinerne og Nepal. Jeg har tænkt mig at være afsted indtil Juli 2011, men om vi skal følges ad hele vejen, kan vi jo altid finde ud af. Jeg er 23 år og søger en jævnaldrende rejsekammerat.

Mvh Mia

Anonym Josephine Dalvang Hyllested

Hejsa.
    Jeg er en pige på 20 år. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at opleve Nepal og mange andre lange i sydasien. Jeg har de præcis samme af,- og hjemrejse måneder planlagt som dig.
    Jeg er ikke særlig langt i min planlægning, men jeg synes at det kunne være rigtig interessant at snakke nærmere sammen.
    Mvh. Josephine

Anonym Mia_V

Hejsa, det var desværre en fejl at jeg oprettede beskeden inde i dette forum. Det er vidst meningen at man kun må snakke ‘rejsekammerateri’ under ‘find rejsekammerat’. Men derinde har jeg også lavet et opslag der hedder ‘Sydøstasien!’. Rigtig fedt at vi har planlagt de samme måneder – det passer jo rigtig godt sammen. Nu kan jeg se du er gæst herinde. Er du interesseret i at oprette en profil så vi kan snakke nærmere?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account