This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi er to piger (sygeplejestuderende), der har været i Uganda to måneder hen over sommeren. Her fik vi nogle gode kontakter, som vi gerne deler 🙂 Vi var to uger på et hospital i byen Lugazi, der ligger mellem Jinja og Kampala. Her er de meget interesserede i at få flere frivillige og gerne i en længere periode. Det er også mulighed for at blive frivillig på et børnehjem eller en skole. Er du sygeplejestuderende, har vi også kontakt med sygeplejeskolen i Jinja, der også gerne vil have flere besøg fra studerende fra Danmark.
    I byen boede vi på et helt nybygget og godt hotel.

Vill du høre mere, så giv lyd 🙂

Anonym Lucas Schmidt

Hej

Det lyder interessant.

Har i en email eller telefonnummer?

Mit 40768196

Anonym Anne-Sofie

Hej det lyder rigtig spændende! Er ikke sygeplejerskestuderende, men det med børnehjemmet lyder super super spændende! Vil du havde min mail evt.? Så jeg kan få nogle flere informationer?

Anonym Louisa Rasmussen

Jeg er også meget interesseret i at høre mere. louisarasmussen03@hotmail.com

tænker på at rejse i sommeren 2013 🙂

Anonym annette

Hej jeg er ved at uddanne mig til socialrådgiver og skal i praktik i 5 mdr 2014 vil meget gerne høre mere.
    mvh annette

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account