This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym superkrille

Hej… 🙂
    Min veninde og jeg har planlagt at tage til Frankrig til august for at plukke druer, men det er lidt svært at finde oplysninger om det på nettet… så jeg tænkte at der måske var nogle af jeg der vidste noget om hvor man sådanne oplysninger….??

På forhånd tak… 🙂

Anonym Anonym

Hej 2 veninder…

Jeg er selv interesseret i at komme til Frankrig og plukke vindruer. For nogle år tilbage arrangerede Exis rejser af samme formål, men de har taget dette program ud af deres kataloger, desværre. Hvis jeg støder på noget kan jeg da skrive igen.

MVH. Anja.

Anonym cachaseiro

det bedste er at kontakte vinbønderne direkte.
    i kan finde deres adresser på vin etiketter.
    jeg har selv plukket druer flere gange og kan varmt anbefale det, så længe i er parat til hårdt arbejde.

Anonym Superkrillesrejsekammerat.

Hey Cachaseiro.
    Har du nogle nogle kontakter, som du vil anbefale?
    Vi vil mægtig gerne til Frankrig, men vores franske sprog er ikke supert, så det er desværre lidt svært for os, at komme direkte i kontakt med vinbønderne, er det ikke?

Anonym marion

Kære alle
    Det er rigtigt at EXIS efter 15 å er stoppet med formidling til vingårde i Frankrig. Men send en mail til info@exis.dk og spørg om hjælp. Vi henviser til en anden organisation, skulle I ikke selv kunne finde en gårdejer.

Anonym Vibs

Ej hvor sjovt…
    Vi er to piger som også gerne vil til Frankrig eller Spanien for at plukke Vindruer/Appelsiner i August. Vi regner med at tage afsted i uge 33 og 34.
    Vi har heller ikke fundet en kontakt på nettet, men har også tænkt på at høre igennem EXIS.

Anonym Sofie

Hej.
    Mig og en veninde har også tænkt på at tage til frankrig og plukke vindruer. Så i finder ud af noget vil i så ikke sende mig en mail på sofiefaro@hotmail.com..
    på forhånd tak

Mvh Sofie

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account