This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marie Jensen

Jeg ved ikke rigtig om det kan betale sige at bruge VIP Backpackers, da jeg aldrig selv har brugt det. Men jeg har lige set at der står lidt om fordelene her på siden.

https://www.backpackerplanet.dk/commerce/vip_backpackers/index.asp?page=252

Anonym susanne2690

JEg ville høre om der er nogle der har erfaring med at tilmelde sig VIP backpackers. Jeg har nemlig hørt fra bekendte som har rejst i australien at det ikk kan betale sig men kan det det i sydamerika?

Den Rejselystne

Sidste år bestilte jeg og min rejsemakker også VIP-kittet, men efter min mening var det en smule overflødigt. Vi rejste i Europa og fik med VIP-pakken et kort over vip-overnatnings-steder i Europa samt en håndbog med en masse hostels med telefonnumre og adresser. Disse emner var ganske gode oplysninger, men det var nu ikke alle steder de kendte til VIP-backpackers!! Og når man så glemmer, at man har et VIP kort – ja så får man jo heller ikke rabatten på hostlet – en rabat der vist ikke var værd at gå efter!

Endvidere var der også knyttet et telefonkort, men her krævedes det, at man gik på nettet og fyldte det op med US $ ! Dog stod der, at der skulle være et bestemt beløb på fra starten, men det var al for besværligt, at aktivere kortet på nettet (syntes vi) inden afrejse!

Så, hvis jeg med få ord skal beskrive VIP medlemsskabet, så kan det godt undværes..

Go’ rejse!

Anonym Anonym

De steder, hvor du kan få rabat, er dyrere end almindelige hostels, så når rabatten er fratrukket, er du nede på samme pris – og derfor er det ikke rigtig værd at anskaffe sig… Jeg ved ikke om der er andre fordele ved det, som kan gøre, at det er værd at overveje, men det er i hvert fald overflødigt hvis det er for at spare penge på overnatning.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account