This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tanja87

Hej alle sammen.

Jeg ville lige høre, om der tilfældigvis er nogen, der har erfaringer med det såkaldte VIP-kort, som man kan købe flere steder (bl.a. hos Kilroy el. på vipbackpackers.com)?

Jeg skal ud at rejse her til efteråret og er lidt i tvivl, om jeg skal købe et sådant VIP-kort… Kan det betale sig!?

Hvis der er nogen af jer der har brugt det, vil jeg meget gerne vide til hvad :o)

Mvh. Tanja

Anonym Sus

Hej 🙂 Jeg havde et VIP-kort med ude og rejse i 7 mdr.. Med VIP-kortet får du rabat på hostels.. Kan ikke huske om man får rabat på andre ting..!? Jeg mener rabatten er 1 doller pr. nat på bestemte hostel (du får en bog med over stederne).. Så jeg fik vist tjent det ind..! Ellers er der også YHA (mener jeg det hedder) som også giver rabat på nogen andre hostels.. Håber det var lidt hjælp.

Den Rejselystne

Jeg havde det også med på rejse i 2004, men fandt aldrig rigtig ud af at bruge det, så for mig var det ikke en så stor succes. Bl.a. kan det også bruges som tlf. kort, men det kunne ikke betale sig de steder, hvor jeg var! Dog var der en god bog med oplysninger om utrolig mange hostels og campingpladser.

Så jeg vil sige, at det er op til dig. Men hvis du gider søge efter det, så mener jeg, at der tidligere har været en debat herinde om kortet, så måske kan du finde lidt flere meninger i den debat!

MVH. Den rejselystne

Anonym Anonym

Jeg havde et vip kort. Og vi havde stor glæde af den, det er lidt irriterende at se gang på gang at man kunne få rabat hvis man havde sådan et kort.. Og det samme gælder YHA medlem, det ville jeg ønsker at jeg havde, hostels er bedre og hvis man har et medlems kort er det samme pris klasse som backpackers hostels.. Jeg synes det ville være en god ide, man kan få flere former for rabatter, du får en tyk bog med en masse rabat kuponer…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account