This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det lyder ikke urealistisk, men det kommer lidt an på hvordan i bedst kan lide at rejse og hvad i vil… Jeg har rejst i alle landene i østen og har sådan et rigmelig overblik det mest af østen.. Ring til mig så skal jeg nok hjælpe jer.. 40 68 30 43

Anonym Anonym

Jeg nåede alle 4 lande på 1 måned. Kan I så komme afsted 🙂

Flyv fra Laos til Vietnam. Det andet er simpelthen for besværligt!

Anonym Anonym

Intet at være i tvivl om. Tag bare afsted.

Visum får i ved indrejse til de forskellige lande – bare i rejser via nogle bestemte overgange eller lufthavne.

Hav en rigtig god ferie – det er nogle fantastiske lande at besøge…

Anonym Charlotten

Hejsa..
    Vi er to tøser der skal afsted her d. 18 apríl. Vi skal til at søge visum til de forskellige lande.

Vi har to en halv mdr, og er VIRKELIG i tvivl om, hvilke lande vi kan nå, og skal tage til.

Vi vil gerne til Laos og til det syd Thailand og dykke. Er det for optimistisk at skulle nå Vietnam og Cambodia også?…

Håber virkelig på nogle svar, da det jo er uuutrolig snart vi skal afsted:-)jubiii:)

Anonym Anonym

Det er nogle store distancer i skal tilbagelægge hvis i skal nå alle 4 lande. Det er derfor nok en god ide hvis i planlægger lidt hjemmefra.

Thailand er let at rejse i, men Laos og Cambodia er ikke helt ligeså nemme.

Kan dog varmt anbefale alle 4 lande 😀

Anonym Anonym

Jeg brugte ca 3 mdr på de 4 lande, men havde osse lige et hospitals ophold 🙁 Så det tror jeg sagtens i kan nå.. Vi rejste kun med bus og tog, det var slet ikke så besværligt sys jeg.. Men hvis I ikke mener I kan nå det hele vil jeg helt bestemt anbefale Laos og Thailand, Laos var det aller smukkeste, og ikke så mange turister.. Og sydthailand var fantastisk at dykke i 🙂
    Go tur

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account