Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3501580
     Sanne Holmgaard

      Jeg rejser til Kina og Sydøstasien og har sørget for visa til Kina. Er der nogen, der ved, om visa til Singapore, Malaysia, Thailand, Laos, Vietnam og Cambodia skal ordnes hjemmefra eller om det kan købes ved grænsen til de forskellige lande?

      #3501603
       Anonym

        Hej Sanne

        Visum til Singapore, Malaysia og Thailand fås ved grænsen. Det samme gælder for Laos og Cambodia, men kun ved de store overgange eller i lufthavnene. (bla. kan man ikke få visum ved grænsen imellem de to lande.) Vietnam er jeg ikke sikker på, da det er 6 år siden, jeg var der sidst.
        Men generelt vil jeg mht. Cambodia råde dig til at få et visum udstedt i et af nabolandene, da de så ikke opkræver ekstra ved grænsen. (jeg gav 30 US i stedet for de normale 20 US – og hvis man vil ind, må man jo betale hvad de forlanger!)

        Det er fede lande, du skal til.
        God tur.
        Raslyng

        #3501720
         mallejacobsen

          Hej Sanne!

          I Bangkok kan man få lavet alt – de kan være temmelig stride ved grænsen til Vietnam og det er vigtigt at have et visum, hvor datoen på den dato du ankommer. Ergo, du skal på forhånd have bestemt, hvilken dato du kommer ind i landet(sådan var det i hvert fald for 2 år siden).. Du kan få lavet visum til Vietnam på den vietnamesiske ambassade i Bangkok. Thailand får du 30 dage når du kommer ind i landet.. Både Cambodia og Laos vil jeg også anbefale, at du får klaret inden indrejse, da det sparer dig selv for en masse bøvl. Evt. få det lavet i landet før, når du ved ca. hvornår du rejser ind. Singapore er jeg ret sikker på, at du får ved indrejse, men jeg er ikke 100% sikker, så det skal du nok tjekke op på…. Jeg har haft rigtig mange gode oplevelser dernede, så ha en rigtig god tur… Malene

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account