This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Da jeg tog til nepal for 3½ år siden, skulle du have Visum. Dette kan du få på det nepalesiske konsulat (eller var det dansk/nepalesisk venskabsforening??) i København. Du kan enten få Visum i 30 eller 60 dage og ellers kan du vist også få et multientry. Mener jeg gav et par hundrede kroner og jeg fik det samme dag som jeg mødte op.

Reglerne kan selvfølgelig have ændret sig, men prøv at tage fat i dem. Mht. Indien kan jeg ikke hjælpe

Anonym tln

Kontakt den Indiske Ambasade i København

Anonym mbeltoft

Man SKAL have visa inden man rejser til Indien ellers kommer man ikke ind i landet.
    Man får det på den indieste ambassade, det tager ca. 1 uge og koster 300-400kr

En formular der skal udfyldes inden kan findes her:
    http://www.indian-embassy.dk/Pages/Consular/visa.html

husk også at medbringe dit pas

Anonym Anonym

Halloejsa,
    jeg skal til Indien og Nepal om et par uger og vil hoere om der er nogen der kan informere mig om visumreglerne i disse lande.
    SKal der soeges foer, beloeb, gratis maanedsvisa mm.

Paa forhaand tak.

//Sof

Anonym Eifos

Tak for hjalepen, dog befinder jeg mig i Thailand.

Anonym Anonym

Visum til Nepal kan man få ved indrejse til landet ( i hvert fald i Katmandu). Det kan købes for 15, 30 og 60 dage. Medbring pasbillede og USD.
    Mht. Indien, så må du nok kontakte den indiske ambassade i Thailand – mener der ligger en i Bangkok…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account