This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TassingogMosbaek

Vi blev anbefalet af vores rejseselskab at lave det hjemmefra, men der er vidst også forskel på om man flyver ind i landet eller skal over grænsen.

Anonym S.rosa

Er der nogen herinde som har erfaringer med at bruge visa on arrival i Vietnam? Eller pre-arranged visa kan man vist også kalde det.

jeg vil gerne have 1 måneds visum og har læst mig frem til at man kan få et approval letter, som man søger online også bliver det fuldført i lufthavnen når man lander i Hanoi.

Men er det så simpelt som det lyder?

Anonym Jb

jeg er lige kommet hjem fra Vietnam. Var der dog kun i de 15 dage, som er visumfri for en dansker. Men jeg rejste med en del fra England og New Zealand, som bare lavede deres visums ved ankomsten. Helt uden problemer. Man skal bare have penge og et pasfoto klar 🙂

Anonym Tine

Man kan ikke sætte danskere overfor andre pas, der er forskellige regler om visum når man er forskellige lande. Som dansker skal du have bevis for at du forlader landet inden for 15 dage ellers skal du have visum på forhånd, som udenrigsministeriet skriver: http://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/pas-og-visum/vietnam-pas-og-visum/

Anonym S.rosa

Mange tak for jeres svar.
    Jeg blev så meget klogere, at jeg besluttede mig for at cykle ud til ambassaden hertil morgen og søge om 1 måneds visum. Så jeg da sikker på at alt går som det skal 🙂 Og man må jo nok hellere følge de offentlige vejledninger. Man bliver bare lidt forvirret nogen gange når man søger for meget rundt på nettet 🙂

Tassing og Mosbaek: Rigtig god tur til jer to. Jeg kan se i ankommer til Vietnam 15 dage efter jeg er rejst videre. Men hvem ved, måske vi alligevel støder på hinanden ude i den store vide verden 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account