Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3528098 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3528101 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     sissel

Hvad med Cambodia?

Rasmus

Der er masser af lufthavne i Malaysia… Og det er stort set samme priser som i Thailand.. Kun alkohol er noget dyrere… http://www.airasia.com har billige billetter mellem de to lande…. Så det ville jeg ihvertfald gøre hvis jeg var på Koh Phangan, selvom det er en anelse hård tur derned…

DeXter

Hej jeg skal til koh Phangan her om et par dage, og der skal jeg saa vaere ind til d. 12-13. feb.. ogsaa er mit visum ved at rende ud, og vil gerne til Chiang Mai, saa soeger hjaelp til hvor det ville vaere bedst at lave et visa run, jeg er noed til at komme til Bangkok, foer jeg tager til Chiang Mai, pga. jeg har nogle aftaler der.
          Saa mit visa run skal slutte i Bangkok. Har taenkt paa at tag til Malaysia, men har hoert at det foerst og fremmest er dyrt at rejse der, og saa os at der kun er en lufthavn? kan det passe? Vi vil flyve til Bangkok, da vi kan faar 30 dages visum, saa, istedet for de 15 man faar naar man krydser graensen til fods..

Nogle der kan hjaelpe ?
          paa forhaand tak..

Rasmus

Det med den er hård betyder ca 18 timer til Penang og 22 timer til Kuala Lumpur….. Men det er jo mest fordi de første 6 timer går med båd og bus osv på Koh Phangan og at der er lidt venten i Hat Yai ved græsen.. Så er ikk meget længere end til Bangkok… jeg tog afsted kl 6 om morgenen og var i penang før midnat..
            Narithiwat og Penang er begge lufthavnsbyer ikke ret langt inde i Malaysia og flyver begge til Bangkok med http://www.airasia.com.. derudover er der selvfølgelig og Kuala Lumpur..

DeXter

oki mange tak..
              Nogle der kender en lufthavn taet paa graensen?
              Hva mener du med en anelse haar? hvor mange timer er det ?

DeXter

oki har lige fundet en billet fra Narithiwat til bangkok for 1800 THB er det billigt ?

Har slaaet Narithiwat op paa et kort paa nettet og det ser ud som om det ligger i Thailand og ikke i Malaysia ?

Magnus

Overvej at købe et thailandsk visum på ambassaden i Vientiene, Laos. Visum til Laos kan du få på grænsen for omkring 20 USD.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account