This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TMD

Har ikke selv gjort det! Men hvis du googler Thai Visa run – er der anvisningher på tons af muligheder!

Anonym DanielJohansen

Hvor længe har du været i Thailand på nuværende tidspunkt? Du kan efter dine 60 dage søge om visa extension for yderligere en måned. Det koster omkring 2000 baht.

Ellers kan du, som du selv siger, tage et smut til Singapore og få nyt visum når kommer tilbage:)

Anonym Mads90

Sidder i Nordthailand lige nu og vil egentlig gerne blive i landet helt til jul. Mit visum udloeber dog d. 2 december.
    Har hoert om visa-run og taenker paa, om jeg bare kan flyve til Singapore eller Kuala Lumpur og saa flyve tilbage til Bangkok samme dag.. Eller hvordan foregaar det i praksis. Er jo noedt til at flyve ind i landet for at faa 30 dage. (beklager manglende spoergsmaalstegn) 🙂

Anonym Magnus

Tag bussen til Vientiene, Laos, og få et visum på den thailandske ambassade. På den måde behøver du ikke at flyve ind i landet igen. Regn med ventetid på 1-2 dage i Vientiene. Visumet koster normalt 35 USD, men jeg mener, at det er gratis for tiden. Visumet til Laos koster noget tilsvarende.

Alternativt kan du tage en tur til Burma og tage tilbage samme dag. Et en-dagsvisum til Burma koster 10 eller 20 USD. Når du kommer tilbage til Thailand får du et visum på 15 dage. For hver dag, du overskrider dit visum, skal du betale 500 THB i lufthavnen, når du forlader landet.

At flyve til et andet land og flyve tilbage igen, som du nævner, er også en mulighed.

Anonym Mads90

Mange tak for svarene alle sammen! Jeg har bestilt en billig billet til Singapore, og saa flyver jeg tilbage til Bangkok efter et par dages sightseeing 🙂

Anonym DanielJohansen

De fleste backpackers holder til i Little India distriktet og der er en håndfuld hostels her der alle er af fremragende kvalitet (80-100 kr/nat). Kommer du i en weekend er det en rigtig god idé at booke på forhånd:) Rigtig god tur

Anonym KirstineS

Hvor finder I de der billige billetter? Jeg har nemlig kigget på airasia, og det hele ser rigtig dyrt ud. Vi er to piger, der bare skal bruge billetter, som et bevis på at vi tager ud af thailand inden de 30 dage, ikke nødvendigvis flyve med.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account