This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Quark2000

Her til marts skal mig og nogle venner en tur til SE asien, men jeg syntes det er en smule rodet og der mangler information om visum. Jeg har fundet ud af at man gerne skulle søge om visum hjemme fra, men da vi ikke rejser efter en tidstabel, er det svært at sige hvornår vi er i et bestemt land. Vi starter i Thailand, og derefter til Laos og Vietnam. er det muligt at få lavet et visum til Laos i Thailand, fx hos et rejse bureaue. og det samme fra Laos til Vietnam? eller skal man finde en ambasade eller konsulat for at få visum?

none

I Laos (på ambassaderne i Vientianne) kan man få lavet visum til alle omkringliggende lande, undtagen Myanmar. Lad være med at få visums hjemmefra, men få dem som turen skrider frem.

Anonym Anonym

Hej!

I Bangkok kan alt lade sig gøre – ergo kan du også få lavet visum til de fleste lande der. Af erfaring ved jeg, at du i hvert fald kan få lavet til både Laos og Vietnam. Du kan vælge enten selv at tage på ambassaden(det er ikke besværligt) eller få det lavet på et rejsebureau og betale lidt mere for det. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du kan få lavet visum i Laos, men jeg kan ikke andet end forestille mig, at det kan lade sig gøre, da der er rigtig mange som rejser den vej. Du skal lige være opmærksom på, at ved indrejse til Vietnam kan de være meget emsige med, at der står den rette indrejsedag på visum. Hvis der står d. 18. i dit visa skal du også helst rejse ind d. 18.

Lad være med at få lavet visum inden I tager af sted – I kan meget nemt stå i den situation(det gjorde jeg, mit visum til Vietnam udløb før jeg overhovedet kom dertil) at den foreløbige tidsplan ikke holder og så skal I alligevel bruge tid og penge på det når I er kommet af sted.

Ha’ en rigtig god tur…. Malene

Anonym Henrik

hej

Da jeg selv har været i thailand – laos 11 gange kan jeg sige at du kan lave visum på alle grænser ligemeget hvor du skal hen i asien jeg betalte 30 dollar på grænsen mellem thailand – laos for ca 3 år siden så det er nok steget lidt siden .

mvh. Henrik

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account