This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madsh_dk

Hej allesammen… Jeg skal efter sommerferien til sydafrika hvor jeg allerede nu ved at jeg skal være i mindst 2 måneder, men jeg kan muligvis få et arbejde så jeg kan blive dernede i mere end de 3 måneder man får visum til når man lander i landet. jeg har så hørt at man blot kan rejse til et af nabolandene i en dag el.l. også når man rejser tilbage til sydafrika får man et nyt visum på 3 måneder er det rigtigt? eller skal man for en sikkerheds skyld søge et længere visum når man tager hjemmefra? håber i kan hjælpe. 😉

Mvh. Mads

Anonym Claus

Du kan ikke lave et visum-run på samme måde som i Asien. Når du krydser en nabo grænse og vender tilbage til SA, bliver de dage, du allerede har tilbragt i SA, trukket fra dine 90 dage.
    Mit råd vil være at ansøge om et visum.
    http://www.southafrica.dk/

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Ja det havde jeg også på fornemmelsen var den bedste idé… Ved i om det er svært at få? Jeg kan nemlig muligvis få et job i pretoria i nogle måneder så skal man skal vel søge et arbejdsvisum?

Mvh. Mads

Anonym Claus

Så vidt jeg har kunnet læse, tager det et par uger, jeg vil foreslå, at du ringer til ambassaden og lige får det seneste nyt.
    Tlf nr står på southafrika.dk.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Mange tak for hjælpen Claus nu er jeg lidt mere sikker i min sag 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account