This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Line

I Laos og Cambodia kan du købe en måneds visum ved grænsen.
    I Thailand får du 30 dage gratis, når du kommer med fly, og 15 dage når du kommer over land. Så når du allerede nu ved, at du skal være i Thailand mere end en måned, kan du lige så godt få søgt et turistvisum. Medmindre du vil lave visa-run dernede (hvor du krydser grænsen til et andet land, tager tilbage til Thailand og på den måde fornyer dit visum).

Go tur!

Anonym Line

Hov, der var jeg vidst lige for hurtig. Det var jo Vietnam og ikke Laos du spurgte til 🙂
    I Vietnam får du 2 uger, når du kommer ind i landet. Kan dog ikke helt huske om man betaler for det – tror det ikke.

Anonym Sofie

mange tak. jeg skal være i thailand sammenlagt en måned. men jeg har hørt noget om at man kun må have 3 indrejsninger i Thailand, er det noget du, eller andre, ved noget om?

Anonym Claus

Det er helt rigtigt. 3 gange kan du foretage denne øvelse og efter sidste besøg skal du forlade Thailand i min 3 mdr.

mvh
    Claus

Anonym Nielswp

Hej. jeg er i tvivl

Anonym Sofie

ved du om man kan søge om tilladelse til at rejse flere gange?

Anonym Claus

Du kan søge om et turistvisum.
    Det gælder i max 60 dage. Du skal dog være opmærksom på, at visumet bortfalder, hvis du forlader Thailand, og du skal søge om et nyt visum. Uden for Thailand. Det kan du gøre tre gange. Herefter skal du forlade Thailand i min 90 dage.
    Men du får 30 dage uden et visum. Rejser du over land tilbage til Thailand, får du 15 dage. Men vælger du at flyve, får du 30 dage igen. Det kan du kun gøre tre gange, så skal du forlade Thailand i 90 dage.

Læs mere på: Thai-consulate.dk

mvh
    Claus

Anonym sofiehv

Hej.
    jeg skal til Thailand, Vietnam og Cambodia til februar. er der nogle der kan fortælle mig hvordan reglerne er omkring visum i disse 3 lande? jeg skal være i Thailand mere end en måned, de to andre lande skal jeg være i omkring en måned – måske lidt mindre.

Sofie.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account