This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kløkker

Hej!
    Jeg er lidt forvirret omkring visum.
    Er der nogen der ved om det kræver visum at rejse til Cambodia og Laos?
    Eller kan man komme ind i landet uden, for en begrænset periode, ligesom til Thailand og Vietnam?

Anonym Ane

Ja, begge lande kræver visum. Vi krydsede grænsen ad land, og der fik vi så vidt jeg husker 4 ugers visum for ca. 20-30 dollar. Så det kan ikke betale sig at få det hjemmefra eller via ambassader i udlandet. Så på den måde er landene ligesom Vietnam og Thailand

Anonym Lisbeth

Du kan finde oplysninger om visa regler på http://www.um.dk

Men ja…det kræver visum, at indrejse i Cambodia eller Laos. Så vidt jeg husker kan visa begge steder klares ved ankomst.

Anonym Kløkker

Tak for de hurtige svar! Det er perfekt. 🙂
    Jeg ved nemlig ikke helt hvad mine planer er endnu, så det kunne være rart ikke at skulle bestille hjemmefra.

Anonym Claus

Vil man spare lidt tid ved grænsen, så kan det altså godt betale sig at ordne sit visum inden. Og er man alligevel i f.eks. Bangkok og skal være der i to dage, betyder det jo ingenting. Aflever passet om morgenen og senere samme dag er det klaret.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Tak for tippet, Claus! 🙂

Anonym Ane

Det er efter min erfaring meget billigere at få visum ved ankomst til landet, end at skulle have det før på en ambassade. I hvert fald når du kommer fra et land som DK, hvor der ingen problemer er, med at kunne komme ind i landet
    Held og lykke!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account