This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Når tiden er ved at være til, at I skal have fornyet stemplet i passet, tager I hen til imigrationskontoret. Der ligger et i Manilla i Malate-området, og der er også et i Cebu.
    Kom i god tid og tag kopi af pas med + pasfotos og så skal I betale et eller andet beløb, som jeg ikke lige kan huske.

Spørg på hostellet/hotellet, alle, der har med turister at gøre, kender stedet.

Det er ikke noget problem at rejse ind, selv når hjemrejsen overstiger de 21 dage. Men det kan ikke betale sig at bekymre sig om skæringsdatoen ret meget før end den præcise dato, myndighederne vil ikke forlænge det, før det er ved at udløbe.

mvh
    Claus

Anonym KristineK

Halløj!

Min kæreste og jeg skal rejse til Filippinerne i 30 dage.
    På udenrigsministeriets hjemmeside kan jeg læse mig frem til at man kun får 21 dages turistvisum ved indrejse.

Ville høre om der er nogen der har erfaring med hvordan man får forlænget sit visum når man først er ankommet?

Og vil vi få problemer i lufthavnen, når vi ikke har dette ordnet på forhånd, nu når datoen på vores returbillet strækker sig udover de 21 dage.

Håber der er nogle de er friske på at dele deres erfaringer 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account