This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ministeren

Hej.
    Jeg skal rejse til Hong Kong…..og videre til Kina ( visum) d 3 februar. Mit problem er at mit pas er forsvundet i posten op vej fra den kinesiske ambassade. Nu skal jeg først have et nyt pas og nye visa til Kina og Vietnam. Det bliver problematisk at nå via den almindelige forretningsgang. Ved nogen om det er muligt at få et visum til Kina i Hongkong ? …og i givet fald…hvor henvender man sig ? Hvad med Vietnam…kan man få et visum ved grænsen eller skal det anskaffes fra DK

Anonym Anonym

Hej
    Da jeg var i Hong Kong arrangerede jeg visa til både Kina og Vietnam derfra. Begge dele foregår på Hong Kong Island og det tager et par dage -tilgengæld kan du bruge tiden til at se dig lidt om i Hong Kong, som byder på alt fra vild shopping til rolige gåture på afsiddesliggende øer, der er masser at tage sig til!

Jeg kan selvfølgelig ikke huske adressen på de to ambassader, men de står i Lonely Planet Hong Kong og Macau.
    En anden mulighed er at ordne det med et rejsebureau i byen, det kan også nemt lade sig gøre, men koster selvfølgelig ekstra. – Så tag bare afsted, resten løser sig.

Anne Marie

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account