Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3527757 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     apa

Hejsa allesammen

Min kaerste og jeg er pt. i Ecuador, og vi har lige opdaget at vi hun aabenbart skal have et transit visum for at mellemlande i USA, det ser ikke ud til at vi kan faa det inden vi skal videre til New Zealand d. 11. feb. 09. (super dumt ikke at tjekke det noget for, men nu staar vi altsaa i situationen 🙁 )
      Vi skal med andre ord uden om USA fra Quito – new zealand, er der nogen der har en ide til hvordan vi fikser dem??

Haaber nogen kan hjaelpe os!

Mvh
      Anders

Anonym

Jeg gav 5 dollers per nat, for et dobbeltværelse med varmt vand. Men det var 6 min fra byen. Man kan blive kørt bag på knallert for 1 doller. Hvis du vil bo helt nede i byen skal du regne med 8 doller. God tur…Cambodia er fantastisk!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account