This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MKlitgaard

Vi er to fyre på 20 år, som rejser til Indien den 6 april.
    Vi har tænkt os at besøge Indien, Vietnam, Laos, Cambodja, og Thailand – vi vil derfor høre hvordan det er nemmest at arrangere visum.

Med hensyn til Indien og Thailand, så tager vi ind på deres amabassader i KBH, men vi ved ikke helt hvordan vi skal klare i resterende lande. Er det muligt bare at ordne det ved grænsen? Vi taler om et ophold på højest en måned samlet, i de tre lande?

Håber I kan hjælpe!

Anonym lone traveller

Laos og Cambodia visum købes ved grænsen

Vietnam får du op til 15 dage gratis som stempel som skandinav, ellers skal du købe et visum på en ambassade i feks Phom Penh, eller hvor I har tænkt jer at rejse ind fra.

Anonym Anonym

du får 30 dages visum ved indrejse i thailand! AUTOMATISK!

Anonym Sarah9

Apropos indlæg højere oppe..
    Hvis i flyver til Thailand, så får i 30 dage. Men hvis i har tænkt jer at skulle over en landegrænse er det kun 15 dage.

Anonym Anonym

Det er kun i Indien at i skal have Visum til inden i rejser.
    Det koster 3-400kr og tager en uges tid at få lavet så sørg for at være i god tid.

Anonym MKlitgaard

Så Indien og Thailand burde ikke være noget problem.

Og visum til Vietnam, Cambodja, og Laos kan fås ved grænserne uden problemer?

Korrekt?

Anonym Merethe

Hej – er selv lige kommet hjem fra Cambodia. Du køber et visum ved ankomst til landet – husk et foto. Det koster 20 usd. Når du forlader landet igen skal du betale 25 usd i afrejsegebyr. Jeg fløj ind til Siem Rep og ud af Phnom Pehn – ved ikke om det er de samme regler der gælder ved alle deres grænser.
    Da jeg var i Vietnam købte jeg også visum ved ankomsten.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account