This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Da jeg var der for 5 år siden var det en fed oplevelse. Helt klart noget af det fedeste jeg har prøvet. Det er rigtigt at det er dyrt. Jeg mener jeg betalte 5000 bath for 3d/2n. Jeg tror det svarede til 800 kr. dengang.

Hvis du er bange for højder er det ikke noget for dig. Konceptet betyder at man transporterer sig selv rundt vha. ziplines. og så bor man i hytter i trætoppene. Det er en anderledes måde at opleve regnskoven på. Jeg syntes dengang at det var pengene værd.

Anonym Lau Holmelin

Hej. En ven og jeg tager (flyver) fra HCMC, Vietnam til Vientiane, Laos paa torsdag d. 2.
    Vi er i Vietnam med det 14 dages gratis turistvisum, og undrede os om der muligvis var en form for samme service i Laos?
    Haaber der er nogle som ved det… ellers, hvis der er andre rejsende i Laos i oejeblikket (eller den kommende tid), skriv gerne:)

P.S. Er der nogle som har oplevet Gibbon experience i det nordlige Laos, Bokeo? Har hoert det skulle vaere utrolig smukt… men ogsaa utrolig dyrt – omkring 175-250 dollars(?)… nogle erfaringer her?

TaK!

Anonym Claus

Danmark har ikke den samme aftale med Laos som med Vietnam. Men I kan få lavet et visum i lufthavnen, det koster 35 USD + et pasbillede. Og gælder kun 15 dage.

mvh
    Claus

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Waterfall turen eksisterede ikke da jeg var der. De var ved at udvikle den og bygge en hytte derude. Vi fik muligheden for at trekke derud og se hvordan det var eller blive og “lege” i trætoppene. Jeg valgte det sidste. Jeg kan derfor ikke hjælpe dig på den front. Men god fornøjelse. Du vil ikke fortryde det tror jeg.

Anonym Lau Holmelin

Tak for svar!
    -Lyder rigtig godt med gb, og hoejdeproblemer er der heldigvis ingen af… jeg ved at der er to forskellige ture: en kaldet ‘classic’ og en anden ‘waterfall’. helt klart ‘waterfall’ der lyder fedest – nogle indvendinger til det valg?
    -Omkring visum lyder det forholdsvis dyrt med 35$ for 15 dage? Derudover regner vi nok ikke med at komme igennem laos paa kun to uger. Saa ved du (andre) hvor meget en maaneds visum koster?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account