This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Linemik

Hej

Jeg skal til Malysia i 3 uger i februar, nogen der ved om jeg behøver visum for det? Og jeg overvejer en lille tur op i Thailand, skal jeg have visum for det, og er det ikke noget med at man kun kan blive lukket ind i Malaysia hvis man kan vise sin returbillet??

VH fra Line

Anonym Henrik

Hej
    Du får 3 måneder gratis visum når du kommer til Malaysia, skal ikke søges på forhånd..
    Tager du til Thailand over land (bil, bus, båd) får du 14 dages gratis visum ved amkomst. Flyver du til Thailand får du 1 måneds gratis visum.
    Officielt så skal du have en returbillet, eller bare en billet videre når du kommer til Malaysia, men det er langt fra altid det bliver tjekket.. Så det er lidt op til en selv om man vil tage chancen..
    Vh

Anonym Line Mikkelsen

Tak for svar 🙂

Så behøver jeg ikke ordne noget hjemmefra, dejligt 🙂
    Jeg har kun et bookingnummer til min returbillet, kan være jeg kan få en udskrift af en billet i lufthavnen 🙂

Vh fra Line

Anonym Caroline_suhr

Hej

jeg har lige fulgt lidt med i denne tråd da jeg selv skal en tur til Malaysia i februar..

jeg har ikke nogen afrejsebillet fra malaysia til et andet sted, men jeg har en flybillet fra Bali til Australien inde for en måned fra at jeg lander i Malaysia – er det nok som dokumentation – hvis man nu skulle blive tjekket.?

VH Caroline

Anonym Henrik

Hej Caroline
    Umiddelbart vil jeg tro at det er nok..-meen er ikke 100 % sikker..
    De 2 gange jeg er rejst ind i Malaysia er det ikke blevet tjekket om jeg havde en billet ud af landet..
    Men du kan evt skrive en mail til dem på deres ambassade for at være helt sikker, du finder oplysninger om deres ambassade her: http://malaysia.visahq.com/embassy/Denmark/
    Vh

Anonym Caroline_suhr

Hej Henrik..

mange tak for svaret.. det tror jeg lige jeg vil prøve..:)

A Posteriori

Der er ikke brug for udrejsebilletter for et ophold i Malaysia. Det er et super nemt og ligetil land at rejse i 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account