This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym U.Nielsen

Hej
    Jeg skal rejse i følgende lande til sommer: Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam og Kina. Skal man vælge lave visum hjemme fra, eller kan det laves i de forskellige lande?

Anonym Anonym

Hej
    Du får 30 dages visum ved indrejsen til thailand, da jeg rejste i laos fik man visumet ved grænsen, i cambodia kan du købe det ved græseovergangen eller lade lokale rejsebureauer ordne det for dig ( det koster lidt ekstra dollars men fungerer fint. Jeg kan ikke svare for kina og vietnam, men mener der er en regel for danskere, at man få visumet gratis til vietnam, hvis man er ude inden 14 dage ellers skal man betale for visumet. Dog er det en regel som jeg ikke syntes de kendte i Asien, men den står på UM’s hjemmeside, så den må jo findes.

Anonym Anonym

Du skal ansøge om kinesisk visum hjemmefra. Du skal sende dit pas til den kinesiske ambassade og så laver de visumet – det koster 3-400 kr. Send det i god tid da der godt kan være lidt ekspeditionstid. Søg på kinesiske ambassade el., på deres hjemmeside finder du ansøgningsskemaer, adresse, priser osv.

Erica

Hej

Jeg er helt enig, visa til Thailand får man ved indrejsen, det sammen gør man til Laos og til Cambodia købte vi det i lufthavnen.

Lige et lille vigtigt tip: Husk altid at have en stak pasbilleder med dig når du skal have et visum, der skal bruges mindst 2 ved hvert sted.

Venlig hilsen

Erica

Erica

Hej

Jeg er helt enig, visa til Thailand får man ved indrejsen, det sammen gør man til Laos og til Cambodia købte vi det i lufthavnen.

Lige et lille vigtigt tip: Husk altid at have en stak pasbilleder med dig når du skal have et visum, der skal bruges mindst 2 ved hvert sted.

Venlig hilsen

Erica

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account