This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg skal være i Thailand i ca. 2 måneder, men der er sandsynlighed for jeg kommer til at rejse ind og ud af landet i ca. 3 måneder. Mit rejsebureau siger at man ikke skal søge visum hjemmefra – det er for dyrt, men først anskaffe sig det, når man kommer derned?

Var det ikke for besværligt først at ordne det da I kom derned? Hvad gjorde I?

Mvh. Katrine

Anonym Anonym

Hey.

Jeg har selv lige søgt visum til Thailand. Vi fik at vide at vi skulle søge inden. Personligt synes jeg også bedst om at man er sikret visum når man tager afsted. Jeg synes ikke 175,- er specielt meget at betale for et visum. Og så er det ovenikøbet nemt at ansøge… Jeg synes helt klart du skal ansøge hjemmefra.

God rejse.

Anonym rmk

Du får et visum på 1 måned når du rejser ind i thailand. Hvis i skal rejse ind og ud af thailand får i bare et nyt når i rejser ind i thailand igen. Der er mange som tager til Malaysia engang om måneden bare for at forny visum…ellers kan man bar efå det fotlænget dernede… jeg ved godtnok ikke om det er et problem at komme ind i landet hvis man ikke kan bevise at man smutter igen inden en måned.. hmmm… men det løser sig. (har hørt vandrehistorier om folk som blev afvist i lufthavnen fordi de ikke havde visum til at komme ind i landet, men… tror nu ikke det er rigtigt)…spørg hellere dit rejsebureau.
    God tur

comeawaywithme

Visum i Thailand er ikke noget problem. Alle får automatisk 30 dage ved indrejse i landet. Skal du være der længere arrangeres der alle steder visarun over grænsen til enten Myanmar, Cambodia eller Malaysia, alt efter hvor i landet du er. Og hvis du alligevel regner med at rejse ind og ud af landet får du 30 dage hver gang du rejser ind igen. Og du skal bare over grænsen og tilbage. Behøver ikke engang opholde dig i det andet land i længere tid. Det er meget meget sjældent de checker din udrejse billet, det er sådan noget der sker en gang ud af 100.000, så du skal ikke blive nervøs for at blive afvist. Der er en løsning på alt. No worries…

Anonym Maria

Hvis du ikke kender din rejserute i landet, og dermed ikk ved hvor du befinder dig henner efter de første 30 dage er opbrugt, så vil jeg anbefale dig at søge det hjemmefra! Vi var nødt til at tage et smut til malaysia, selvom vi egentlig var på vej ud på øerne!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account