This topic is empty.

• Forfatter
     Julie Fruergaard

Hej med jer,

Har lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber nogle kan svare på.

Fløj til Bangkok d. 2/11 og fik derfor 30 dages visum. Er nu rejst videre til Vietam og skal d. 10/12 tilbage til Thailand igen.

Så vidt jeg forstår for jeg 15 dages visum, når jeg rejser ind i Thailand igen??

Da jeg først skal retur d. 14. januar skal jeg jo bruge mere end 15 dage.

Er det muligt, at få flere dage på et visumkontor i Bangkok når vi kommer dertil igen, eller skal jeg have sørget for det inden jeg rejser tilbage til Thailand?

På forhånd tak for hjælpen

Anonym Magnus

Hvis du ankommer til Thailand med fly, får du 30 dage. Rejser du ind i Thailand over land, får du 15 dage. Hvis du har brug fore mere end 15 eller 30 dage, kan du søge visum på en thailandsk ambassade i et andet land. Så vidt jeg ved er visumet gratis for tiden, og du får 60 dage.

Hvis du allerede er i Thailand, kan du muligvis forlænge dit visum på et immigrationskontor, men det er besværligt, tager lang tid og koster omkring 2000 THB for en kort forlængelse. Alt i alt kan det ikke anbefales.

Hvis du vælger at blive længere, end dit visum tillader, skal du betale ca. 500 THB per dag, du overskriver visumet når du forlader landet. Dette er der som regel ikke problemer med.

Dit første valg bør være at få et visum på en ambassade inden du rejser ind i Thailand igen. Fortsat god rejse!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account