Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536853
     MariaIbæk

      Vi har et spørgsmål angående ansøgning om turistvisum, men vi er i tvivl om helt præcist hvad man skal sende med. Skal selve passet, udover kopien, vedlægges i brevet? Hvordan giver man gebyret (200 kr)?
      Er der nogen der har gjort det for nyligt?
      På forhånd mange tak!! 🙂

      Laura & Maria

      #3536854
       ryg og rejs

        I skal sende passet med(Ingen kopi).
        De 200 kr. skal udstedes til ambassaden på en check addresseret dertil. Det er de hjælpsomme med i banken.
        Husk retur koverter addreseret jeres egen addresse, hvis i vil have passene retur. Ambassaden betaler ikke for denne service, posthuset kan vejlede jer.

        #3536871
         Frank

          Lige et spørgsmål.

          Mig og min kæreste skal selv til Thailand i April (har planer om at være der lidt under 1 månede). Skal vi så også søge om turistvisum?

          Modtager man ikke et frit visum for 30 dage da man ankommer til lufthavnen?

          På forhånd tak 🙂

          #3536872
           other

            Det er kun hvis man skal være der over 30 dage 🙂

            #3536873
             SarahEriksen

              Jeg har lige søgt visum til Thailand for en uge siden og det var GRATIS! Det er noget de kører med for en periode, men ring til ambassaden i Hvide Sande og hør nærmere:)

              #3536939
               Kristian

                Hej, låne lige tråden

                Mig og min kæreste flyver til bangkok, og er så i thailand i cirka 14 dage, hvorefter vi så tager til laos. Vi ender så i thailland nok 8 uger senere igen, for så at skulle være der 2 – 3 uger.

                Er det så nødvendigt at søge visum hjemmefra?

                På forhånd tak

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account