This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MariaIbæk

Vi har et spørgsmål angående ansøgning om turistvisum, men vi er i tvivl om helt præcist hvad man skal sende med. Skal selve passet, udover kopien, vedlægges i brevet? Hvordan giver man gebyret (200 kr)?
    Er der nogen der har gjort det for nyligt?
    På forhånd mange tak!! 🙂

Laura & Maria

Anonym ryg og rejs

I skal sende passet med(Ingen kopi).
    De 200 kr. skal udstedes til ambassaden på en check addresseret dertil. Det er de hjælpsomme med i banken.
    Husk retur koverter addreseret jeres egen addresse, hvis i vil have passene retur. Ambassaden betaler ikke for denne service, posthuset kan vejlede jer.

Anonym Frank

Lige et spørgsmål.

Mig og min kæreste skal selv til Thailand i April (har planer om at være der lidt under 1 månede). Skal vi så også søge om turistvisum?

Modtager man ikke et frit visum for 30 dage da man ankommer til lufthavnen?

På forhånd tak 🙂

Anonym other

Det er kun hvis man skal være der over 30 dage 🙂

Anonym SarahEriksen

Jeg har lige søgt visum til Thailand for en uge siden og det var GRATIS! Det er noget de kører med for en periode, men ring til ambassaden i Hvide Sande og hør nærmere:)

Anonym Kristian

Hej, låne lige tråden

Mig og min kæreste flyver til bangkok, og er så i thailand i cirka 14 dage, hvorefter vi så tager til laos. Vi ender så i thailland nok 8 uger senere igen, for så at skulle være der 2 – 3 uger.

Er det så nødvendigt at søge visum hjemmefra?

På forhånd tak

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account