This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jannie_soerensen

Hej alle.

Rejser snart ind i Vietnam. Vi har allerede en maaneds visum, men er ikke sikker paa om det er nok…
    Derfor, er det nemt at faa forlaenget sit visum naar man er i landet? Og hvad koster det??

Anonym Anonym

Det er faktisk ret besværligt at ændre sit visum i vietnam. Min veninde var nødt til at aflevere sit pas i nha trang, derefter rejse videre og så håbe på at det dukkede op på hendes hotel i den nye by! Og selvom det hele gik i orden til sidst betalte hun 70 dollars for det, så jeg vil helt klart anbefale jer at gøre det f.eks. i bangkok i stedet, eller få styr på det hvor i nu end er.
    Venlig hilsen Mia

Anonym Anonym

Tjaa… Vi er allerede i Vietnam! Men vi maa se hvad vi kan finde ud af… Det er slet ikke sikkert at det bliver noedvendigt! Men hvis det skulle blive det, ja saa haaber jeg da at det bliver lidt nemmere end det din veninde oplevede…

Anonym signe

Det er muligt, og kan gøres for under 70 dollars og også uden at man behøves at rejse fra sit pas.. Det kan bare godt tage et par dage eller tre at få det lavet. Hanoi, HCMC eller Nha Trang er byer hvor jeg ved det kan gøres. Gå ind på et rejse/ turist kontor.. De vil helt sikkert kunne fortælle jer hvor i skal gå hen. De vil sikkert også tilbyde at gøre det for jer.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account