This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi flyver til bangkok og rejser/flyver derfra til vietnam og cambodia. ved endnu ikke om vi krydser grænserne i fly eller bus, men har hørt noget om at man som skandinavier kan få 14 dages gratis visum til vietnam. men skal det ordnes på forhånd og hvordan bærer vi os af med det??
    ellers andre forslag til hvad vi skal opleve i vietnam og cambodia?

Anonym Carsten

Det er rigtigt at i kan få 14 dages gratis visum ved indrejse, over/via land, i skal bare kunne fremvise gyldig billet ud af landet inden de 14 dage, ellers skal i søge om det via ambassaden i Hellerup. Hvis i skal opholde jer i Bangkok kan det også fremskaffes på konsulatet der.
    I cambodia er det klart Angkor templerne i Siem Reap, og Fængslet i Phnom Pehn.

Anonym Rasmus

Jepper.. gratis visum ved ankomst!
    Det kommer meget an på hvor lang tid i har i landet.. Synes Sihanoukville i syd-Cambodja er et mega lækkert sted! Derudover kan man opleve ferskvandsdelfiner i Kratie ( er kun ca 100 tilbage i verden), hvilket også er en stor oplevelse.. I Vietnam synes jeg helt klart at det nordlige område er mest spændende! Sapa er et smukt sted at bruge et par dage og rigtig god stemning!!

Anonym lone traveller

Jeg havde ingen udgangsbillet og kom ind på 15 (jep, 15) dages visumet, som bare er et stempel.

God tur

Anonym Anonym

Hoi An og Halong Bay i Vietnam kan også tilføjes til en af min yndlingssteder der. I Hoi An er der strand, ca. 500 tailors og ellers en hyggelig by da den er fredet af Worlds Heritage.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account