This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej jeg staar og skal til Vietnam fra Laos her om et par dage. Men har laest lidt i min Lonly Planet bog (godt nok fra 2007), og saadan som jeg ser det kan jeg ikke faa et visum til Vietnam ved graenseovergangen? Er der nogle der ved om det er lavet om ?

Mit visum i Laos udloeber paa Loerdag. Saa kan vel ikk rigtig naa at faa et visum?

Jeg laeser det saadan her i Lonly Planet:

Visa on Arrival:
    Dansavanh, Laos (N)
    Lao Bao, Vietnam (Y)

Nam Phao, Laos (N)
    Cau Treo, Vietnam (Maybe)
    …………

Er det saa fordi man kan faa visum til Laos hvis man rejser fra Vietnam ind i Laos ? eller hvad?

Hvis det er jeg skal bruge et visum, hvor for jeg saa fat paa et? Den Danske ambassade i Vientiane? eller hvad? og hvor lang tid gaar der? og hvad er prisen for saadan et?

Har dog hoert at man ikke behoever visum hvis man er fra Danmark og er i lander i under 15 dage? er der nogle der ved om det er sandt eller ej?
    Hvis det er sandt, kan man saa kryddse alle granseovergange, eller er det kun nogle steder man kan?

mvh.

Anonym Rasmus

danskere får 15 dages gratis visum også ved landovergange… Men man skal kunne bevise at man kun skal være der i 15 dage.. (køb evt en airasia billet som proforma hvis det er kritisk)…
    Jeg har mødt danskere der har fået mellem Laos og Vietnam så skulle ikk være noget problem… Ellers kan du sikkert betale dig fra det ved grænsen…

Anonym Anonym

Jeg siger mange tak. 🙂
    Ja man kan jo betale sig for alt her nede..

Anonym Anonym

Jeg sider med et lille problem mere, kunne godt taenke mig at koebe noget visum her i Vietnam..
    Er kommet ind i landet og har faaet de 15 dage, saa det er fint ..
    Men vil gerne koebe to uger mere? Nogle der ved hvor jeg kan goerer det? Skal jeg tag ind til den Danske ambassade eller hvad?
    og nogle der ved hvad det koster?

Paa forhaand mange tak.. 🙂

Anonym sacha

If you are now in Vietnam and would like to stay some more days out of your current visa duration, change visa type, renew or extend your visa, you should get to the Vietnam Immigration Department on your own at:

* In Hanoi: No. 40A Hang Bai Str., Hoan Kiem Dist., Hanoi
    * In Da Nang: No. 7 Tran Quy Cap Str., Danang
    * In Hochiminh City (Saigon): No. 254 Nguyen Trai Str., Dist.1, Hochiminh City

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account