This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym qua

Jeg sider med et lille problem, kunne godt taenke mig at koebe noget visum her i Vietnam..
    Er kommet ind i landet og har faaet de 15 dage, saa det er fint ..
    Men vil gerne koebe to uger mere? Nogle der ved hvor jeg kan goerer det? Sidder i Hue lige nu, og har kun 4 dage tilbage i Vietnam. ?

Har taenkt paa at tag et smut til Lao Bao, ogsaa faa koebt et visum der.
    Men det hele kommer jo til at koste, specielt fordi der ingen busser er der laver Visarun, har vaeret i 6 turist informationer nu..
    Men de tilbyder mig at leje en bil tur retur til 140 kr. ogsaa kommer visum til 25$ oven i hatten..

Nogle der kender en smart, hurtig og billigere maade end bilen?

paa forhaand tak.

Anonym sacha

Steder du kan udvide dit visum:
    If you are now in Vietnam and would like to stay some more days out of your current visa duration, change visa type, renew or extend your visa, you should get to the Vietnam Immigration Department on your own at:

* In Hanoi: No. 40A Hang Bai Str., Hoan Kiem Dist., Hanoi
    * In Da Nang: No. 7 Tran Quy Cap Str., Danang
    * In Hochiminh City (Saigon): No. 254 Nguyen Trai Str., Dist.1, Hochiminh City

Hurtigere og billigere end bilen:
    Du kan altid leje en motorcykel i Vietnam eller en scooter og så selv tage ud til lao Bao. Det er billigere end at leje en bil (tror jeg da), og forsikringsmæssigt lyder det: you pay small damage – we pay big!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account