This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kristian

Hej

Jeg var i Nepal i sidste år og jeg vil helt klart anbefale dig til at få et visum hjemmefra. På hjemmesiden nepal.dk under links kan du downloade visum-ansøgningen til Nepal og de er meget søde og venlige på Nepals Generalkonsulat.

Anonym Anonym

Jeg står og skal til Nepal til april, men må indrømme at jeg har lidt problemer med at finde ud af om det er bedst at søge visum hjemmefra eller om man sagtens kan erhverve sig et når man først står i lufthavnen? Er der nogle, der har været i Nepal som har gjort henholdsvis det ene eller det andet? Jeg har været inde på den nepalesiske ambassades hjemmeside, men synes ikke det er helt til at gennemskue med hensyn til betaling af visum osv! Så jeg vil meget gerne høre fra alle jer, der har rejst i Nepal – hvad gjorde I ? Mvh Lotte 🙂

Anonym carsten

hej lotte.
    Du skal have visum hjemmefre, som du køber på den nepalesiske konsulat.

Anonym Anonym

Du skal få det lavet i Danmark. Det tager kun en halv time at få lavet i DK og koster 300 kr. Den nepalesiske konsulat fortalte, at man godt kan få lavet det i Dehli, men at det er ret besværligt at få lavet i Dehli og at der er mange som får afslag uden at der er nogen grund til det.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account