This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hansen21

Hej..

Jeg skal ud og rejse her til april, og jeg skal bl.a. en måned til Indonesien, men jeg er blevet lidt i tvivl om visum til Indonesien. Er godt klar over at man skal have visum af en eller anden slags, men hvordan man får fat i det nemmest, kan jeg ikke lige finde ud af. Men er kommet frem til at man kan få det i lufthavnen når man ankommer til landet, men har læst et sted at det ikke er alle lufthavne man kan dette i. Så jeg vil gerne have det ordnet på forhånd, er det noget der kan klares i Vietnam, hvilket er det land jeg kommer fra når jeg skal til Indonesien..?

På forhånd tak for svarene

Anonym Anonym

Hej Hansen.
    Det er rigtigt at du kan få Visa on arrival,når du kommer til Indonesien i de større lufthavne hvor der ankommer fly fra udlandet,såsom Jakarta,Medan,Manado og Denpassar på Bali,det koster 25UsD som du skal have med i kontanter og så kan du være i landet i 30 dage.

Mvh Palle

Anonym Hansen21

okay 🙂
    hvor kan man så få visumet i lufthavnen??

Anonym Claus

Yes, Du betaler først 25 dollars i en skrank, går videre til den næste skrank, afleverer dit pas og får passet retur med dit visum i.

mvh
    Claus

Anonym Hansen21

Og det er nemt nok at finde denne skrank??
    Og er det den mest almindelige måde at gøre det på?? 🙂

Anonym Claus

Du følger simpelthen bare strømmen. Langt de fleste turister, der skal til Indonesien har ikke noget visum på forhånd.

Du kan selvfølgelig også få det lavet på forhånd. Så skal du bare ind på den indonesiske ambassade i Hanoi og få det lavet der. Der finds også et konsulat i Ho Chi Minh.

http://www.indonesianconsulategeneral.vn/en/index.php

http://www.indonesia-hanoi.org.vn/modules.php?op=modload&name=News&file=index&opcase=viewnewscat&mcid=11

mvh
    Claus

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account