Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543908
     backpackernewbie

      Hej Backpackers. 🙂

      Min Partner og jeg har taget beslutningen og vi vil rejse rundt i Asien i 4 måneder i sabbatåret. Turen vil gå som følgende

      1 måned i Indien
      1 måned i Vietnam
      2 måneder i Kina

      Mit indlæg er bestående af 2-3 spørgsmål, som egentlig kunne være fantastisk hvis I vil svare på det. 🙂

      1. Vores budget ligger på 30.000 hver til rejsen rundt. Den skal dække Visum, billetter og vacciner
      – Er det nok? Bemærk vi får betalt kost og logi den sidste måned i Kina.

      2. vi skal jo have ansøgt om nogle visa osv.
      – Skal vi ansøge om alle visa hjemmefra eller ansøge om dem undervejs i turen. Hvad ville være lettest?

      3. Vi besøger landene primært på grund af de kulturelle oplevelser men er der noget bestemt vi skal se/opleve eller andet?

      Håber I vil tage 2 min og hjælpe 2 KÆMPE nybegyndere på området!

      #3543909
       Anonym

        Hej

        Kan hjælpe med lidt af det…

        Hvis i starter i Indien SKAL i have visum lavet inden afrejse. Ambassaden i Kbh skal have jeres pas i et par dage for at lave det, mener det koster ca 400.- Visumet er gyldig i 6 mdr fra den dag passet blir stemplet.

        Visum til Vietnam er nemmest at søge over internettet, google blot Vietnam Visa On Arival, så får i tilsendt aproval letter over mail, som i medbringer i lufthavnen når i lander. I kan søge det inden i rejser eller undervejs.

        I bør kunne klare jer med 30.000.- pr mand! Medmindre i selvfølgelig vil have 5-stjernet luksus…. Tjek AirAsia når i skal fra Indien til Vietnam, i skal have en mellemlanding i Bangkok eller Kuala Lumpur, men de plejer at have nogle rigtig skarpe priser.. Eksempelvis kan i flyve fra Chennai i Indien til Saigon, med en mellemlanding i Bangkok for 900.-

        Vh

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account