This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.
    Vi skal rejse i Laos, Vietnam, Cambodia og Thailand i nævnte rækkefølge. Vi har planer om kun at tilbringe et par uger I Laos, hvor vi flyver ind fra Bangkok til Luang Prabang. Er der nogen der har nogle gode tips til en rute vi kan følge, når vi hovedsagligt vil rejse med bil, bus eller tog og evt hvilke steder det er et must at besøge? Vi skal gerne ende et sted, så vi kan krydse grænsen til Vietnam.
    Ang. visum, er det noget problem at få det udstedt i Luang Prabang lufthavn, når vi ankommer, eller vil det være at foretrække at få det lavet i Bangkok, hvor vi tilbringer to dage inden Laos?
    Er der nogen, der har nogle gode erfaringer med dykning i Vietnam? Og hvad er folks favoritter i Thailand?
    Håber der sidder nogen derude med nogle guldkorn:-)

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Laos er et fantastisk land – befolkningen er noget af det venligste jeg har mødt i alle de lande jeg har rejst i.

Jeg var desværre kun omkring en uges tid i landet, men det var fantastisk.

På:
    http://www.visit-laos.com/

Finder du oplysninger om landet, visa mm.

Anonym sofie

hejsa, jeg skal selv afsted til Vietnam, Laos og Thailand i oktober. Jeg har læst mig til, at man kan krydsen grænsen Laos-Vietnam to steder Lao Bao og Lak Sao i Vietnam. Håber det måske kan hjælpe lidt.

Mvh sofie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account