This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym musvit

Hej.
    Min ven og jeg rejser til Indien via bus og tog til november. Vi rejser gennem Tyrkiet, Iran og Pakistan. Med hensyn til visum har vi nogle problemer, da vi ikke ved hvor lang tid vi skal være hvert sted. Til fx Indien kræves det at man vedsender rejseplan i form af flybillet eller lign. hvilket vi selvfølgelig ikke har. Derudover kræver Iran at man skriver ankomst dato, hvilket også er lidt svært at vide.

Jeg ved at folk har rejst på denne måde før så det må kunne lade sig gøre.

Håber nogen kan hjælpe.

Med venlig hilsen Magnus.

Anonym Claus

Jeg kender ikke svaret på dit dilemma men jeg vil foreslå, at du prøver at stille spørgsmålet på lonelyplanet.com/thornthree. Det vil bringe spørgsmålet ud til en større forsamling.

mvh
    Claus

Anonym Magnus

Køb vi til de enkelte lande undervejs på ambassader i nabolandene. På den kan I nemmere finde ud af, hvornår I vil rejse ind i landene. Undersøg dog på forhånd, om I kan få et indisk visum i Pakistan, der landene slet ikke er på god fod.

Anonym Allan

Jeg har HØRT (hæng mig ikke op på det) at det nemmeste til Iran er at få visummet i Tyrkiet. Det er i hvert fald det de siger over på Lonelyplanet.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account