Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523938
     Sarah Katrine

      Så er flybilletten købt…og count down i gang 😉
      Men kan nogen be eller afkræfte at man skal have en billet ud af landet når man tager til Thailand (eller Indonesien for den sags skyld???) Eller er det bare at betale bøde hvis kan ikke overholder sit visums udløbsdato?
      For hvordan kan man så være backpacker spontan og rejse med bus, mm?
      Jeg ved man får forlænget sit Thailand vidus med 28 dage hvis man lige forlader landet…gældet dette også hvis man har haft 2 x 3 mdr??
      Hvad er jeres erfaringer????
      Mange hilsner
      Sarah Katrine / wannabe kommende Asiens backpacker 🙂

      #3523939
       Filip

        http://www.thailand.dk/visum/visum.htm

        Tjek her for visumregler.

        Du kan godt tage til Thailand uden visum, så får du 1 mrd. og kan hvis du er “heldig” få det forlænget af en immigrationsofficer i 15 dage. Men i langt de fleste tilfælde skal du tage ud af landet, såfremt du ikke forinden har søgt om visum. Mange tager en dag ud, og så ind i Thailand igen. Dvs. du kan tage til Malaysia eller Laos, Vietnam etc. Der er dog sket en opstramning på området, så du kan ikke blive ved med at foretage fornyelse på denne måde.

        Jeg ville kontakte den Thailandske ambasade i Hellerup hvis jeg var dig: Tlfnr: 39625010 ml. 9-12 man-fre for visum spørgsmål.

        Og så tror jeg du gør bedst i at forudbestille visum, for at være på den sikre side.

        /Filip

        #3523940
         Filip

          http://www.thailand.dk/visum/visum.htm

          Tjek her for visumregler.

          Du kan godt tage til Thailand uden visum, så får du 1 mrd. og kan hvis du er “heldig” få det forlænget af en immigrationsofficer i 15 dage. Men i langt de fleste tilfælde skal du tage ud af landet, såfremt du ikke forinden har søgt om visum. Mange tager en dag ud, og så ind i Thailand igen. Dvs. du kan tage til Malaysia eller Laos, Vietnam etc. Der er dog sket en opstramning på området, så du kan ikke blive ved med at foretage fornyelse på denne måde.

          Jeg ville kontakte den Thailandske ambasade i Hellerup hvis jeg var dig: Tlfnr: 39625010 ml. 9-12 man-fre for visum spørgsmål.

          Og så tror jeg du gør bedst i at forudbestille visum, for at være på den sikre side.

          /Filip

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account