This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fruleiz

Vi er to piger der til Oktober rejser til Thailand, vi skal være afsted i 4 mdr.
    Skal man søge noget visum hjemmefra for at få lov at være dernede så længe?

Anonym Jesper Jensen

Man faar visum paa 30 dage ved indrejse eller skal i soege visum paa ambassaden. I kan ogsaa soege forlaengelse hernede eller rejse ud og ind i landet igen

Anonym fulle

Hej med Jer…
    Det er helt klart nemmest at søge visum hjemmefra. Skriv, ring eller mail til den thailandske ambassade i KBH, så sender de Jer et ansøgningsskema. Bestil gerne til 3mdr (ca. 300,-) eller mere. Godt nok er der 30 dage visumfrit, men det er efter min vurdering ubekvemt at skulle være afhængig af at være i nærheden af grænsen når de 30 dage er ovre og man skal have fornyet opholdstilladelsen. I øvrigt er vi fore gutter der flyver til Thailand/Bandkok den 4. okt og skal være der samt i Malaysia i 3mdr. for så at tage videre til Australien :)…

Mvh. Christian

Anonym Marianne

Hej ang. det visum. Så kan I hente ansøgning på nettet på http://www.visumformular.dk Det er klart det letteste at søge hjemme fra. De visa-runs man kan lave til Malasya, Burma etc er lange og ret kedelige. Så hvis man kan undgå dem, er det langt at foretrække.
    Tro mig jeg har prøvet mange visa-runs til Burma.

Anonym Fruleiz

Mange tak for svarene.. Tror vi får søgt hjemme fra, det lyder nemmest.
    Glæder mig mega til at komme af sted 🙂

Anonym Fruleiz

Forresten, Christian, kunne jo være man “løb” ind i hinanden dernede.. Vi har lige bestilt billet, tager til Bangkok d. 30. september, blir så nais 🙂

Anonym fulle

Muligvis… Vi kommer sikkert til Kausan den 5. okt 🙂

Mvh. Christian

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account