Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525955
     Jenay

      Jeg har læst mig til at man må opholde sig 30 dage i Thailand uden visum – hvilket er fint.
      Nu forholder det sig sådan at jeg skal være i Thailand i de famøse 30 dage hvorefter jeg smutter en uge til et af nabolandene.
      Men nu er mit spørgsmål så: Efter den uge skal jeg tilbage til Thailand – starter det med de 30 dage så forfra?

      Mit problem er lidt at på min flybillet er der jo mere end 30 dage mellem ankomst og afrejse og jeg har ikke tænk mig at købe flybilletterne til den ene uge før jeg er dernede. Hvad gør jeg? får visum til Thailand eller hvad?

      #3525967
       Char

        Hejsa,

        Prøv at ringe til den Thailandske ambassade – de burde vide det. Ellers kan du prøve at lede på denne hjemmeside: http://www.thai-consulate.dk

        Håber det hjælper

        #3525971
         lone traveller

          Det er intet problem. Når man feks dykker længere tid i Thailand tager man ofte på såkaldte visa-runs, hvor som for eksempel tager 5 timer ind på en ø i Burma for derefter at returnere til Thailand og få 30 nye dage uden overhovedet at vise flybillet eller andet. No worries! Har selv gjort det nogle gange…

          #3525972
           lone traveller

            Extra:

            Det officielle stempel man får fra Thailand under siger endda “VISARUN”, så det er en 100% thailand-anerkendt pengemaskine-omgåelse-af-visa-regel-metode 🙂

            #3525977
             Sarah

              Man kan bare kun goere det x antal gange…

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account